CRM: Aktivnosti
Preko delovne mize vnašamo dogodke in dodeljujemo naloge. V pregledu Aktivnosti lahko preverimo zasedenost in prihajajoče aktivnosti.
Osrednji del ekrana je razdeljen na dva dela. Zgodnji del ekrana prikazuje aktivnosti po vseh partnerjih ali za določenega partnerja. Spodnji del prikazuje aktivnosti po zaposlenih. V kolikor izberemo vse sodelavce, vidimo delavce do katerih imamo pravico.
Na desni strani ekrana svojo zasedenost in zasedenost sodelavcev pregledujemo na grafičnem prikazu koledarja. Prikaz je razdeljen na tri zavihke: dnevni prikaz po urah, tedenski prikaz in mesečni prikaz.
Spodnji del pregleda je razdeljen na dva zavihka:
- NALOGE: katere naloge so bile dodeljene za dogodek
- PONUDBE: katere ponudbe ima partner odprte v izbranem obdobju
Z dodatnim menijem ali dvoklikom program prestavi uporabnika pregled naloge oziroma v primeru zavihha Ponudbe v izbor Priprava ponudb.
V primeru, da za dogodek odpremo Nalogo v zavihku Upravljanje s
stranko, se ta naloga vidi tudi na pregledu Aktivnosti.
Z
desnim klikom lahko nalogo odpremo in pogledamo. Če vnesemo status Zaključeno,
se na pregledu naloga označi z zeleno kljukico.
V koloni Dogodek v
primeru naloge vedno piše Naloga.
Sinhronizacija z Outlookom
Bistvena prednost uporabe CRM-ja je sinhronizacija z Outlookom, ki je na voljo preko desnega menija. Vse dogodke in naloge lahko prenesemo v osebni Outlook. Kreiral se bo nov koledar pod nazivom _MIT. Dogodki se bodo vpisali na koledar, naloge se bodo zapisale v rubriko Taks (opravila). O prihajajočih dogodkih in opravilih bomo tako obveščeni tudi s strani Outlooka v skladu z njegovimi nastavitvami.
Sinhronizacijo lahko izvedemo za vse naenkrat ali ločeno za dogodke, naloge, kontaktne osebe ali pogovore.
Sinhronizacija pogovorov je namenjena za vpis morebitnih odgovorov na iz CRM-ja poslane e-maile. Zapisi so avtomatično zaklenjeni.
Slika 2 - sinhronizacija vseh ali samo nekaterih akcij v CRM-ju