CRM: Upravljanje odnosov s stranko
Za delo v programu mora imeti delavec:
- pravico do programa CRM (PAKET.CRM + ostale pravice CRM*)
- v šifrantu Delavci - skupni šifrant mora imeti vpisal LOGNAME v polju Uporabnik.
Preko tako imenovane delovne mize upravljamo odnose z našimi partnerji. Ekran je razdeljen na tri dele:
Vzpostavljena je možnost priprave dogodka iz katerega koli dokumenta v programu MIT.
Opcija je vzpostavljena preko menija Opcije \ Priprava dogodka - CRM. Opcija je aktivna, če ima naročnik nameščen program CRM - Upravljanje odnosov s stranko.
Dogodek zabeleži povezavo med Ponudbo in predračunom, Servisnim nalogom in Potnim nalogom. Glave in pozicije dokumentov v teh primerih vidimo preko ikone Povezave v programu CRM. Za ostale dokumente povezave ni, krteira se samo dogodek.
Dogodek se po shranitvi prikaže v programu Upravljanje odnosov s stranko.
Dogodek odpemo z dodatnim menijem ali dviklikom na namizju.
Prikažejo se dogodki, za katere imamo označeno na izboru, da jih želimo gledati.
Razšir/Skrči izbor:
Označi vse / Odznači vse: