CRM@MIT - upravljanje odnosov s strankami
Zavedanje o celovitem upravljanju odnosov s strankami je v zadnjih letih močno poraslo. Vsak posamezen kupec ali dobavitelj je pomemben za podjetje.
Programska rešitev CRM@MIT omogoča elektronski nadzor nad upravljanjem stikov s partnerji, kjer imajo vsi zainteresirani možnost takojšnjega vpogleda v evidenco opravljenih in načrtovanih stikov, različne analize posameznega partnerja. Omogoča vam celoten pregled dogajanja z vašimi partnerji.
Danes ni nič presenetljivega, da je dobra informacija ključnega pomena, pojavljajo pa se vprašanja, kako priti do pravih informacij v hitrem času in na enostaven način. Odgovore na ta vprašanja potrebujejo podjetja vseh velikosti, tako mikro, mala in velika podjetja, katerim je rešitev namenjena. Podjetje SAOP d.o.o. vam v ta namen iz svojega nabora rešitev poleg programske opreme za vodenje poslovanja (Saop Proizvodnja) in sistemov za podporo odločanju (BI@MIT) ponuja tudi programsko rešitev CRM@MIT, ki omogoča podjetjem spremljanje aktivnosti s svojimi partnerji.
Ključne prednosti uvedbe rešitve CRM@MIT
boljše razumevanje posamezne stranke kot temelj za boljše dolgoročne odnose s partnerji,
vsi podatki o partnerjih zbrani na enem mestu,
natančen in sistematičen pregled vseh aktivnosti, povezanih z določenim partnerjem,
evidenca poslovnih stikov preko različnih kanalov (telefon, e-mail, sestanki, predstavitve…),
lažje izvajanje in merjenje učinka prodajnih akcij (dnevna, tedenska, mesečna poročila),
možnost hitre priprave ponudbe za posameznega partnerja, pregled in spremljanje - pospeševanje prodaje,
omogočena povezava s programom MS Outlook (opomniki za sedanje, bodoče aktivnosti),
omogočena mobilnost - dostop preko interneta.
Slika 1 - Osrednji ekran, preko katerega se vodijo dogodki s partnerjem
|
|