Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Navigate Up
Sign In

Navodila

:

CRM_Katalog

MIT navodila za uporabo programa Orkester

CRM@MIT - upravljanje odnosov s strankami

Zavedanje o celovitem upravljanju odnosov s strankami je v zadnjih letih močno poraslo. Vsak posamezen kupec ali dobavitelj je pomemben za podjetje.

Programska rešitev CRM@MIT omogoča elektronski nadzor nad upravljanjem stikov s partnerji, kjer imajo vsi zainteresirani možnost takojšnjega vpogleda v evidenco opravljenih in načrtovanih stikov, različne analize posameznega partnerja. Omogoča vam celoten pregled dogajanja z vašimi partnerji.

Danes ni nič presenetljivega, da je dobra informacija ključnega pomena, pojavljajo pa se vprašanja, kako priti do pravih informacij v hitrem času in na enostaven način. Odgovore na ta vprašanja potrebujejo podjetja vseh velikosti, tako mikro, mala in velika podjetja, katerim je rešitev namenjena. Podjetje MIT vam v ta namen iz svojega nabora rešitev poleg programske opreme za vodenje poslovanja (MIT Orkester) in sistemov za podporo odločanju (BI@MIT) ponuja tudi programsko rešitev CRM@MIT, ki omogoča podjetjem spremljanje aktivnosti s svojimi partnerji.

 

Ključne prednosti uvedbe rešitve CRM@MIT

  • boljše razumevanje posamezne stranke kot temelj za boljše dolgoročne odnose s partnerji,
  • vsi podatki o partnerjih zbrani na enem mestu,
  • natančen in sistematičen pregled vseh aktivnosti, povezanih z določenim partnerjem,
  • evidenca poslovnih stikov preko različnih kanalov (telefon, e-mail, sestanki, predstavitve…),
  • lažje izvajanje in merjene učinka prodajnih akcij (dnevna, tedenska, mesečna poročila),
  • možnost hitre priprave ponudbe za posameznega partnerja, pregled in spremljanje - pospeševanje prodaje
  • omogočena povezava s programom MS Outlook (opomniki za sedanje, bodoče aktivnosti),
  • omogočena mobilnost - dostop preko interneta

  

9937644_1.JPG


Slika 1 - Osrednji ekran preko katerega se vodijo dogodki s partnerjem

 
 
 
 

 Navodila

 

Slika.jpg