Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Navigate Up
Sign In

Navodila

:

CRM_Delovna miza

MIT navodila za uporabo programa Orkester
​​​​​​​​​​​​​​

CRM: Upravljanje odnosov s stranko


Za delo v programu mora imeti delavec:

- pravico do programa CRM (PAKET.CRM + ostale pravice CRM*)
- v šifrantu Delavci - skupni šifrant​ mora imeti vpisal LOGNAME v polju Uporabnik.

Preko tako imenovane delovne mize upravljamo odnose z našimi partnerji. Ekran je razdeljen na tri dele:

  • osrednji del za pregled in vnos aktivnosti (vnos novega dogodka) s partnerjem
  • levi del ekrana preko katerega izbiramo, filtriramo in smo opozorjeni na prihajajoče naloge 
  • desni del ekrana za prikaz kontaktnih oseb, udeležencev dogodka, produktov, ki so bili obravnavani in bodoče naloge, kot posledica naše aktivnosti
Vzpostavljena je možnost priprave dogodka iz katerega koli dokumenta v programu Orkester. 

Opcija je vzpostavljena preko menija Opcije \ Priprava dogodka - CRM. Opcija je aktivna, če ima naročnik nameščen program CRM - Upravljanje odnosov s stranko. 
Dogodek zabeleži povezavo med Ponudbo in predračunom, Servisnim nalogom in Potnim nalogom. Glave in pozicije dokumentov v teh primerih vidimo preko ikone Povezave v programu CRM. Za ostale dokumente povezave ni, krteira se samo dogodek. 

9940679_1.JPG

Dogodek se po shranitvi prikaže v programu Upravljanje odnosov s stranko. 

Dogodek odpemo z dodatnim menijem ali dviklikom na namizju. 

9945311_4.JPG

Prikažejo se dogodki, za katere imamo označeno na izboru, da jih želimo gledati. 

Razšir/Skrči izbor:

9941949_1.JPG


Označi vse / Odznači vse:

9941949_2.JPG