Dogodek vnesemo preko zavihka Upravljanje s stranko.
Osnova je izbor partnerja in dodatni meni Nov.
Uporabnik si lahko sam izbere ali želi, da se ob shranitvi okno samodejno zapre ali ne.
Preko dodatnega menija lahko tudi:
- Odpremo že obstoječi dogodek in dodamo svoje besedilo
- naredimo izpis poslovnih dogodkov
- naredimo pregled skupine dogodkov, povezanih dogodkov po prodajnem lijaku
- posredujemo obvestilo sodelavcem
- brišemo dogodek
Opis dogodka:
Vsak Opis dogodka se shrani v izbor kot "tekoči šifrant". Na ta način naredimo povezavo dogodkov med sabo z skupnim opisom zadeve. Opis se shrani v primeru, da an novem dogodku izberemo --Samostojni dogodek--. Vse druge že shranjene zadeve avtomatsko z izborom zasivijo polje Opis.
Skupina dogodka se pregleda preko dodatnega menija:
Razlog za nastanek, Tip dogodka in Prodajni lijak so šifranti, ki jih nastavi vsako podjetje posebej glede na svoje potrebe.