Spremljanje projektov: Vnos in knjiženje
Vnos podatkov v paket Spremljanje projektov je mogoč na več načinov:
- Kot redne postavke (status 1-neknjižene postavke, 5-knjižene postavke), se podatki pridobivajo s prenosom iz analitičnih knjigovodstev, z ročnim vnosom podatkov ali z uvozom iz Excela.
Knjiženje oziroma arhiviranje neknjiženih postavk (mednje štejemo tudi postavke, uvožene iz Excela in postavke, prenesene iz drugih paketov, če je z nastavitvami določeno, da se zapišejo med neknjižene zapise), se izvaja s postopkom Knjiženje.
- Knjižene postavke je mogoče razbijati iz enega na več stroškovnih mest in/ali projektov s pomočjo ključev v meniju Delitev stroškov po ključih.
- V primeru spremljanja podatkov po stroškovnih mestih in/ali projektih in uporabe avtomatskega izračuna odstotka za delitev, pa se za razbijanje podatkov iz splošnega na konkretne projekte in iz splošnega na konkretna stroškovna mesta uporablja meni Delitev postavk po projektih in stroškovnih mestih.
- Podatke je v Spremljanje projektov mogoče ročno vnesti ali jih uvoziti iz Excela tudi kot začasne postavke (status 4-začasne postavke). Za vnos, obdelavo začasnih zapisov je potrebno izbrati status Začasne knjižbe.
Pogovorno okno menija Vnos in knjiženje, v programskem paketu Spremljanje projektov, nam omogoča omejitev knjižb glede na:
- uporabnika, ki je dokumente vnesel (uporabnik, ki je prijavljen v paket Spremljanje projektov, vsi uporabniki, preneseni dokumenti iz drugih paketov, vsi dokumenti);
- izvor knjižb (prenos iz pomožnih knjig ali vnos v programskem paketu Spremljanje projektov);
- status dokumentov (neknjiženo, knjiženo, začasno, brisano, vsi, vsi brez začasnih);
- od izbranega datuma veljave knjižb.
Slika 1 - Pogovorno okno programskega menija Vnos in knjiženje v paketu Spremljanje projektov
Glede na izbrane omejitvenih pogojev in status dokumentov je odvisno, katere možnosti desnega menija bodo aktivne in katere procese bomo lahko izvajali.
Slika 2 - Aktivne opcije desnega menija pri ročnem vnosu zapisov