Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Navigate Up
Sign In

MIT Navodila

:

SN_Katalog

​​

Servisni nalogi: Storitveni nalogi

Storitveni nalogi so namenjeni za obdelavo dogodkov, ki predstavljajo storitveno dejavnost. Za to pa je potrebno vgraditi ali zamenjati nekatere sestavne elemente in opraviti določeno delo.

Modul Storitvenih nalogov mora upoštevati tudi, ali je obdelava takega izdelka še v roku garancije, posledica reklamacije predhodnega popravila ali pa je potrebno poseg plačati

Način dela in močna povezava s skladiščnim poslovanjem ter fakturiranjem omogoča vodenje kakršnekoli storitvene dejavnosti.

 

Ob samem delu se sproti beležijo porabljeno delo in material, kakor tudi delavec, ki je delo opravil. Zato so možne tudi razne vrednostne in časovne analize opravljenega dela po delavcih in strankah.

 

Modul servisnih nalogov podpira naslednje dogodke:

- prejem v delo

- obdelava izdelka (servisiranje)

- zaključek naloga 

- izdaja ali predaja opravljenega dela ali aparata stranki

- arhiviranje nalogov za kasnejše analize

- povezava s knjigovodstvom in skladiščnim poslovanjem

- povezava s fakturiranjem, kar omogoča izdelavo fakture

 

Programski paket Storitveni nalogi omogoča spremljanje, vodenje in obračunavanje storitev in vzdrževanja.