Servisni nalogi: Obdelave storitvenih nalogov
Prejem izdelka v obdelavo (na servis)
Gumb
je namenjen opisu izdelka ob sprejemu v servis.
Vnesejo se vsi ključni podatki v oknu glave
storitvenih nalogov, določi se okvirni rok zaključka storitve za stranko in nalog čaka v vrsti za storitev.
Avtomatsko številčenje naloga sproti določa in predlaga tudi vrstni red pričetka storitve.
Obdelava naloga
Na pozicijah naloga se vnašajo porabljeni materiali in opravljeno delo v obliki artiklov, ki imajo tip storitve (4). Vnos pozicij naloga je mogoč vse do zaključka naloga.
Ob aktiviranju (vnos datuma aktiviranja) se vpiše ime uporabnika, ki je nalog aktiviral v polje ODPREMLJA. Pravico do vnosa in korektur pozicij za ta nalog ima ta uporabnik in uporabniki, ki so določeni v sistemski pravici za paket proizvodnje. Priporoča se, da so našteti samo tisti uporabniki, ki so zanesljivi.
Zaključek naloga
Nalog se zaključi tako, da se vnese datum zaključka naloga. Datum zaključka naloga ni moč vnesti za nazaj! Tako se zopet spremeni status naloga. Vnosi in korekture na zaključenem nalogu zaradi integritete podatkov niso več mogoče.
Rezervacije materialov
Pri vnosu pozicij (porabe materialov) na storitveni nalog se ob potrditvi vnosa avtomatsko povečajo
rezervacije dvignjenega materiala iz skladišča.
V primeru spremembe količine se spremeni tudi rezervirana količina.
V primeru brisanja pozicije se zmanjša rezervacija za brisano količino.
Dejanski dvig materiala na skladišču in na kartici se pokaže, ko je generirana
dobavnica in ta
dobavnica tudi že poknjižena. Pred knjiženjem se poraba na kartici materiala ne zazna!
Za zaključene naloge je možno
pripraviti še drugo dokumentacijo:
- dobavnice, ki poskrbijo za razknjiženje porabe knjigovodstvu. Ob nastanku dobavnice se avtomatsko vpiše v glavo naloga v polje Dat. dobav. - datum nastanka dobavnice.
- fakture nastanejo na podlagi pozicij storitvenih nalogov, ki so označeni za fakturiranje (ne sovpadajo z garancijo, pogodbo ali reklamacijo).
- Izdajnice, ki poskrbijo za razknjiženje porabe knjigovodstvu. Nastanejo na podlagi pozicij storitvenih nalogov, ki sovpadajo z garancijo, pogodbo ali reklamacijo.
Tip statusa SN
Možne vrednosti so:
V - je v obdelavi, MBK dokumenti se še ne morejo pripravljati
A - v delavnici je zaključeno, pripravljajo se MBK dokumenti
Z - nalog je arhiviran, MBK dokumenti izdelani, niso možne več nobene spremembe