Številčenje storitvenih nalogov je možno na dva načina in sicer:
- ročno
- avtomatsko
Ročno številčenje storitvenih nalogov
V primeru ročnega številčenja
storitvenih nalogov lahko vpišete v polje
storitveni nalog poljubno kombinacijo številk in črk. Če pustite polje prazno, vas program na to opozori in vas ne spusti naprej, dokler ne vnesete poljubnega znaka.
Če želite imeti avtomatsko številčenje
storitvenih nalogov, morate nastaviti števec v bazi števcev. Nastavitev števcev različnih dokumentov se izvaja v meniju Ostalo\Nastavitev števcev dokumentov.
Avtomatsko številčenje storitvenih nalogov
- to vrednost lahko poljubno spremenite, vendar bo program preveril, ali je vnesena št.
storitvenega naloga numerična, ali vnesena številka že obstaja v drugi enoti (če ima firma enote) in ali je vnesena številka
izven območja, ki ste ga določili v
bazi števcev
- če po shranitvi trenutnega vnosa z vnosom nadaljujete, se bo predlagala naslednja prosta številka iz
baze števcev.
Če ima firma vključene
enote, je postopek avtomatskega številčenja enak, le da mora biti števec za vsako
enoto nastavljen v
bazi števcev. Če pri vnosu vnesete
enoto, ki se razlikuje od
enoto, za katero vnašate, se vam vedno predlaga številka, ki je v
bazi števcev nastavljena za trenutno vneseno
enoto. Če v
bazi števcev za
enoto števec ni nastavljen, se vedno predlaga številka
storitvenega naloga, na katerem se trenutno nahajate.
V primeru, da ne želite več imeti avtomatskega številčenja, enostavno iz
baze števcev zbrišete trenutno nastavljeni števec. Če ima firma vključene
enote, lahko avtomatsko številčenje izključite samo za določeno
enoto na enak način.
Če pa nočete več imeti ročnega številčenja, vključite avtomatsko številčenje enostavno z nastavitvijo števca v bazi števcev.
Avtomatsko številčenje omogoča številčenje
storitvenega naloga na omejeno število mest. To pomeni, da se le del številke
storitvenega naloga (odvisno od nastavitve št. mest, rezerviranih za številčenje v Nastavitvah števcev) avtomatsko številči, ostala mesta pa ostanejo prosta, zato lahko vanje vpišete poljubno kombinacijo črk in številk. Tisti del št.
storitvenega naloga, ki se uporablja za avtomatsko številčenje, mora biti vedno numeričen. Program ta del št.
storitvenega naloga avtomatsko oblikuje tako, da pred vpisano številko prazna mesta dopolni z ničlami (npr. če vpišete '12', št. rezerviranih mest je npr. 5, se bo št.
storitvenega naloga preoblikovala v obliko '00012'). Število ničel je odvisno od
št. rezerviranih mest za števec, ki so nastavljena v
Nastavitvah števcev.
Če ima firma vključene
enote, potem je v
bazi števcev vedno določena tudi zgornja meja, do katere se števec pri avtomatskem številčenju lahko povečuje. Če števec to mejo doseže, vas program na to opozori.
To opozorilo pomeni, da vnašanje
storitvenih nalogov z višjo številko, kot jo določa zgornja meja, ni več možno. Zaradi tega je priporočljivo že pred nastavitvijo števca za posamezno
enoto vsaj okvirno oceniti, koliko
storitvenih nalogov bo odprtih.
Če pride do opisanega problema, ga je možno rešiti na ta način, da v
bazi števcev območje številčenja prestavite na še nezasedeno mesto.
Če firma nima
enot, zgornja meja v
bazi števcev ni nastavljena. Določa jo najvišja možna vrednost števca. Če je pri avtomatskem številčenju ta meja dosežena, je potrebno števec v
bazi števcev ponastaviti, sicer ne boste več mogli nadaljevati z delom.