Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Navigate Up
Sign In

MIT Navodila

:

SN_Predmet vzdrževanja

Servisni nalogi: Predmeti vzdrževanja

Pregled predmetov vzdrževa​nja

Okno za pregled Predmetov vzdrževanja je sestavljeno iz dveh delov.

 

V zgornjem delu se nahaja predmet, za katerega spremljamo vzdrževanje.
V spodnjem delu se nahajajo opomniki za vzdrževanje, ki so vezani na predmet, na katerem se trenutno nahajamo v zgornjem delu pregleda.

 

vzd_predmet.JPG 

Slika 1 - Pregled predmetov vzdrževanja 

 
Nove predmete vzdrževanja dodajamo preko ukazne vrstice z gumbi ali pa z F3.
 
Med vnosnimi polji je potrebno posebno poudariti polji Vzdrževalna skupina in Številka nadrejenega vzdrževanja.
Gre za polji, ki programu povesta, ali je naš predmet del skupine, za katero spremljamo vzdrževanje (npr. objekt) ali pa del nekega drugega vzdrževanega predmeta, če se za stroj posebej spremlja tudi njegove sestavne dele (npr. spremljamo servisiranje menjalnika v vozilu).
Da pa predmet sploh lahko postane del Vzdrževalne skupine, je potreba le to najprej vnesti.
 
To storimo v programskem modulu Sklopi vzdrževanih naprav.

 

Želeni servisni materiali in storitve

Želene materiale in storitve za naš predmet vzdrževanja vnašamo preko menija na desni klik ali preko gumbaopomnik.jpg v opravilni vrstici ali preko menija na desni klik.

željeni materiali.jpg 

 V pregled dobimo okno, ki je razdeljeno na dva dela.

 

željeni materiali pregled.jpg 

V zgornjem delu so prikazani vneseni dogodki, spodaj pa načrtovane storitve in načrtovani materiali za vnesen dogodek (servis).

Za posamezen dogodek lahko preko menija na desni klik vnesemo tudi serviserja, ki je predviden za izvedbo servisa.

serviser.jpg 

V meniju na desni klik je tudi orodje za kopiranje servisnih materialov in serviserjev.

Orodje nam olajša vnos dogodkov, saj lahko obstoječega kopiramo v novega in si s tem prihranimo vnos materialov in storitev. Ko je dogodek kopiran so možne tudi korekcije.

Pri vnosu novega dogodka je zelo pomembno, kako ta dogodek definiramo. V vnosnem nizu je pet polj, katerih vnos določa obnašanje dogodka kasneje ob generiranju opomnikov.

  1. Storitev obvezna: Označimo z D ali N. Gre za indikator, ki pove, ali je storitev potrebno realizirati v Storitvenem nalogu. Če je označeno D, se bo iz opomnika kasneje generiral Storitveni nalog.
  2. Tip intervala: tukaj določimo, na kakšen način naj se pripravljajo opomniki. Poznamo količinski, časovni, kombinirani in nedoločeni interval.
  3. Količinski interval: Polje se aktivira v primeru, ko izberemo količinski ali kombinirani tip intervala. Sem vnesemo količino, ki je osnova za izračun trajanja intervala.
  4. Časovni tip intervala: Polje se aktivira, če je izbran časovni ali kombinirani tip intervala. Sem vnesemo, ali gre za dnevni, mesečni ali letni interval.
  5. Časovni interval: Vnesemo količino časovnih enot (na primer 1 uro, 1 mesec...)

S temi polji se določa, ali je določena storitev potrebna glede na ta interval in zgodovino že izvedenih storitvenih nalogih.

 

Struktura vzdrževanega sredstva

Pokaže nam prikaz, kako so naša vzdrževana sredstva povezana med seboj. To medsebojno pripadnost določimo ob vnosu predmeta vzdrževanja v polju Številka nadrejenega vzdrževanja.

hirerhija predmetov vzdrževanja.JPG