Osnovna razlika med rednimi dobavnicami-računi in gotovinskimi je v podatku Blagajna. Ob vstopu v sam vnos, pregled je potrebno določiti konkretno blagajno.
Vnosni niz se nekoliko razlikuje od niza na rednih fakturah.
V primeru, da v poslovnem prostoru
izstavljamo račun iz vezane knjige, se odprejo posebna polja za vnos številke računa vezane knjige, številka seta, serijska številka vezane knjige in datum vezane knjige.
V datumska polja se vedno vpiše tekoči datum. Sprememba ni mogoča.
Dodatne opcije desnega menija:
1. Naknadno pošiljanje računov: opcija je odprta na pregledu gotovinskih faktur, omogoča pa ponovno pošiljanje računov v potrditev na DURS. Pokažejo se vsi računi, redni finančni in dobavnice-fakture. V primeru, da se na račun ni vpisala EOR koda (potrdilo o ustreznem računu, posredovan s strani DURS-a) zaradi nedostopnosti povezave do DURS-a, lahko račune posredujemo naknadno.