Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Navigate Up
Sign In

MIT Navodila

:

PR_REKLAMACIJE

 

Prodajne reklamacije

 

Vnos reklamacije poteka v dveh delih. Najprej se vnesejo podatki v glavo zapisnika reklamacije. Večino podatkov se mora vnesti, sicer program na pomanjkljivosti opozori.

Vnosu osnovnih podatkov reklam. zapisnika sledi vnos pozicij - reklamiranih artiklov. Način vnosa je povsem enak kot pri vnosu glave reklam. zapisnika

Številčenje zapisnikov poteka samodejno. Sprememba številke zapisnika ob vnosu ni mogoča.
Vnosna polja glave zapisnika reklamacije so:

Polja Opis
Storno storno reklamacije,storniran zapisnik se ne upošteva na izpisu o rešenih reklamacijah
Enota organizacijska enota
Št.dokumenta številka reklamacijskega zapisnika
Dat.veljave datum dospetja reklamacije
Št.dobavnice št. dobavnice, ki je podlaga za reklamacijo
Predračun št. predračuna, ki je podlaga za reklamacijo
Naročilo št.naročila, ki je podlaga za reklamacijo
Strm šifra stroškovnega mesta
Klasifikator šifra skupine (programa), v katero sodijo reklamirani artikli
Opis opis skupine (programa)
Partner šifra partnerja
Naročnik šifra naročnika
Ekst. naročilo številka kupčevega naročila (iz naročila)
Naziv prvi naziv naročnika
Naziv2 drugi naziv naročnika
Naslov naslov naročnika
Pošta poštna številka in kraj naročnika
Št.ekst.zapisnika številka eksternega zapisnika - št. reklamacijskega zapisnika kupca
Datum prijave datum prijave reklamacije

Po vnosu podatkov v polja glave dokumenta ter besedil, se odpre okno s polji za vnos pozicij:

Polja Opis
Artikel šifra reklamiranega artikla
Vrsta reklam. šifra reklamacije iz šifranta "Vrste reklamacij"
Opomba prosto polje za vnos opombe
Reklam.kol. reklamirana količina
Priznana kol. priznana količina
Dat.rešitve datum rešitve reklamacije
Rešitev reklam. šifra vrste rešitve reklamacije iz šifranta "Vrste reklamacij"
Besedilo prosto polje za vnos večjega besedila za posamezni artikel

Po vnosu lahko sledi izpis zapisnika reklamacije s klikom na ikono za tiskanje ali s tipko <F5>.

Nadaljnjo obdelavo reklamacije vam omogočajo naloge, ki se nahajajo v meniju na desni klik.

Posebna rešitev (opcija) je  dodatni vmesnik za izbiro med Dobavnicami za zbirno fakturiranje (DO) in Dobavnicami/fakturami (DF).

Rešitev je razložena v sliki, obvezen je tudi  vpis dodatnih povezav s posebno proceduro.