Prodajne reklamacije
Vnos reklamacije poteka v dveh delih. Najprej se vnesejo podatki v glavo zapisnika reklamacije. Večino podatkov se mora vnesti, sicer program na pomanjkljivosti opozori.
Vnosu osnovnih podatkov reklam. zapisnika sledi vnos pozicij - reklamiranih artiklov. Način vnosa je povsem enak kot pri vnosu glave reklam. zapisnika
Številčenje zapisnikov poteka samodejno. Sprememba številke zapisnika ob vnosu ni mogoča.
Vnosna polja glave zapisnika reklamacije so:
Polja |
Opis |
Storno |
storno reklamacije,storniran zapisnik se ne upošteva na izpisu o rešenih reklamacijah |
Enota |
organizacijska enota |
Št.dokumenta |
številka reklamacijskega zapisnika |
Dat.veljave |
datum dospetja reklamacije |
Št.dobavnice |
št. dobavnice, ki je podlaga za reklamacijo |
Predračun |
št. predračuna, ki je podlaga za reklamacijo |
Naročilo |
št.naročila, ki je podlaga za reklamacijo |
Strm |
šifra stroškovnega mesta |
Klasifikator |
šifra skupine (programa), v katero sodijo reklamirani artikli |
Opis |
opis skupine (programa) |
Partner |
šifra partnerja |
Naročnik |
šifra naročnika |
Ekst. naročilo |
številka kupčevega naročila (iz naročila) |
Naziv |
prvi naziv naročnika |
Naziv2 |
drugi naziv naročnika |
Naslov |
naslov naročnika |
Pošta |
poštna številka in kraj naročnika |
Št.ekst.zapisnika |
številka eksternega zapisnika - št. reklamacijskega zapisnika kupca |
Datum prijave |
datum prijave reklamacije |
Po vnosu podatkov v polja glave dokumenta ter besedil, se odpre okno s polji za vnos pozicij:
Polja |
Opis |
Artikel |
šifra reklamiranega artikla |
Vrsta reklam. |
šifra reklamacije iz šifranta "Vrste reklamacij" |
Opomba |
prosto polje za vnos opombe |
Reklam.kol. |
reklamirana količina |
Priznana kol. |
priznana količina |
Dat.rešitve |
datum rešitve reklamacije |
Rešitev reklam. |
šifra vrste rešitve reklamacije iz šifranta "Vrste reklamacij" |
Besedilo |
prosto polje za vnos večjega besedila za posamezni artikel |
Po vnosu lahko sledi izpis zapisnika reklamacije s klikom na ikono za tiskanje ali s tipko <F5>.
Nadaljnjo obdelavo reklamacije vam omogočajo naloge, ki se nahajajo v meniju na desni klik.
Posebna rešitev (opcija) je dodatni vmesnik za izbiro med Dobavnicami za zbirno fakturiranje (DO) in Dobavnicami/fakturami (DF).
Rešitev je razložena v sliki, obvezen je tudi vpis dodatnih povezav s posebno proceduro.