Kadrovska evidenca: Izpis MS Word obrazcev
Postopek omogoča izdelavo in izpis dokumentov v MS Word z vključitvijo podatkov iz matične datoteke delavcev in nekaterih pomožnih šifrantov. Najbolj nepogrešljivi so ti obrazci, ko moramo veliko zaposlenim poslati enaka obvestila.
V kolikor bomo v sistemsko nastavitev XNIZ_WORD zapisali polja, katerih sprememba zahteva izpis katerega od Word dokumentov, se bo po shranitvi podatkov ponudilo pogovorno okno za izbiro dokumenta.
Postopek priprave obrazca
Obrazec v Wordu najprej poljubno napišemo in oblikujemo - brez podatkov o delavcih. Dokument shranimo.
Nadaljujemo v šifrantu Delavci. Preko desnega menija vstopimo na vnosno masko za oblikovanje MS Word obrazcev (Slika 1), pokažemo na kraj kjer imamo shranjen dokument in pritisnemo na gumb Natisni.
Slika 1: Vnosno okno za oblikovanje ali izpis MS Word obrazca
Odpre se Word. S kazalnikom se postavimo na mesto kjer želimo, da se izpiše podatek delavca in preko ikone Insert Merge Field izberemo ustrezen podatek (Slika 2).
Slika 2: Oblikovanje obrazca v Wordu
Rezultat lahko preverimo s pritiskom na ikono Preview Results.
Obrazec lahko 'prikličemo' po enakem postopku. Na vnosnem oknu določimo omejitvene pogoje (lahko samo enega delavca). Dokument za enega delavca lahko shranimo pod drugim imenom.