Kadrovska evidenca: Aktiviranje ali vpis izstopa
Opcijo uporabimo vsakič, ko delavcu preneha delovno razmerje ali smo ga ponovno zaposlili. Opcija deluje samodejno glede na status in se ponudi ali vpis izstopa ali ponovno aktiviranje. Ponovno aktiviranje je tako možno le za neaktivnega delavca.
Vpis izstopa
Vpis izstopa se bo ponudil v primerih, ko delavec nima vpisanega datuma izstopa. Torej tudi pri zunanjih sodelavcih, najetih delavcih, študentih. Razlog prekinitve je potrebno vpisati le pri zaposlenih delavcih (status A, D ali T). Hkrati z vpisom datuma izstopa in razloga prenehanja delovnega razmerja, se bo delavcu na dan izstopa izračunala delovna doba, stalnost, staž, starost, starost otrok - skratka vsi dinamični podatki.
Slika 1 - vpis izstopa
Datum izstopa oz. prekinitve delovnega razmerja se zapiše tudi v arhiv sprememb. Hkrati je to lahko zadnji zapis v arhivu sprememb. Pri vpisu izstopa program preveri, da delavec po datumu nima zapisanih mlajših sprememb kot je datum izstopa.
V kolikor program javi tako obvestilo je možno, da ste izbrali napačen datum izstopa ali pa ste vpisali spremembe podatkov, ki bodo stopile v veljavo že po izstopu. Te podatke je potrebno stornirati.
Deaktiviranje delavca omogoča izbris gesla za dostop do osebnega portala.
Slika 2 - možnost izbrisa gesla v osebnem portalu ob deaktiviranju delavca
Program vpraša tudi, če prenese podatke v druge pakete. Tu je pomembno, da se
izberete vsaj Ostali paket in se v opciji Dodatni izbor izbere še
N-neaktivni delavci.
V plače pa samo, če ste že obračunali in uredili plače za
mesec, ko je bil zaposleni še aktiven.
Slika 3 - potrditev prenosa spremembe na zaposlenem v druge module
Slika 4 - prenos neaktivnega zaposlenega v skupni šifrant
Kasnejši prenos se sicer lahko izvede za posameznega
delavca z vpisom datum veljave, ki je v tem primeru enak datumu izstopa in
izborom opcije Dodatni izbor / N-neaktivni delavci.
Preveriti je potrebno tudi statuse in datum izstopa v
plačah in jih ustrezno uskladiti.
Ponovno aktiviranje delavca
Neaktivnega delavca lahko ponovno aktiviramo. V primeru, da izberemo aktiviranje delavca kot aktivnega (A), detaširanega (T) ali drugi delodajalec (D), bo opcija najprej preverila ali ima delavec vpisane vse zahtevane podatke.
Slika 3 - obvestilo pred ponovnim aktiviranjem
Po dopolnitvi podatkov lahko delavca aktiviramo. Najprej izberemo status delavca. Nato vpišemo pravi datum vstopa, stroškovno mesto, izberemo registrsko številko podjetja in določimo novo delovno mesto. Predhodno izračunane delovne dobe se bodo ustrezno prepisale v delovno dobo pridobljeno v podjetju. Izračunana skupna delovna doba pridobljena v podjetju vpliva tudi na izračun
jubilejne nagrade in stopnjo dodatka za pridobljeno stalnost.
Da bo pravilen tudi izračun mimulega dela (staža), je potrebno ustrezno popraviti tudi Predhodno delovno dobo do vstopa, ki predstavlja skupno delovno dobo do vstopa.
Slika 4 - ponovno aktiviranje delavca