Zaključevanje v paketu Blagajniško poslovanje
V paketu Blagajniško poslovanje se v meniju Ostalo nahajajo vsi postopki, ki jih je ob zaključku leta potrebno izvesti.
Vrstni red opravil:
1. Priporočljivo je izvesti
avtomatski test v meniju
Ostalo.
Avtomatski test preveri saldo blagajn. V primeru, da program najde napake, izvede izpis obvestila. Napake je pred nadaljnimi postopki potrebno odpraviti.
Slika 1 - Avtomatski test
2. Sledi zaključek mesecev do vključno decembra.
Slika 2 - Zaključek mesecev
Po vnosu gesla na nivoju podjetja, se izbere mesec zaključka. Lahko se izbere kar december, če se meseci ne zaključujejo sproti. Ponudi se zadnji nezaključen mesec.
Mesece za posamezno blagajno je s pravico Admin omogočeno zaključiti tudi v meniju Ostalo/Nastavitve blagajne – polje mesec (vnos zaključenega meseca in shranitev spremembe s klikom na ikono shrani).
Slika 3 - Zaključek meseca v meniju Blagajne-nastavitve
Tečajne razlike za devizne blagajne se obračunavajo v glavni knjigi - Obračun tečajnih razlik.
3. Sledi zaključek leta, ki se ga izvede v meniju Ostalo / Zaključek leta.
Slika 4 - Zaključek leta
Zaključek leta je zaščiten z geslom podjetja. Pred zaključkom leta se preverja, če je zaprt mesec december pri vseh blagajnah. Podatki preteklega leta ostanejo v tabelah. Na datum 31.12. se kreira zaključna preknjižba in na 1.1. otvoritvena knjižba s saldom na kontu blagajn.
Zaključeno leto se zavede v sistemsko spremenljivko XLETO.
Števci blagajne prejemkov, izdatkov in blagajniškega dnevnika se za novo leto določajo ob prvem vnosu posameznega dokumenta in sicer za vsako blagajno posebej.