PODPISOVANJE - Administracija namestnikov
Modul Administracija namestnika omogoča vpis da si podpisnik sam vpiše, izbere namestnika in za katero časovno obdobje velja namestništvo.
Podpisnik ima možnost izbiranja med:
- tipi dokumentov - odvisno od nastavitev naročnika katere opcije so vključene za podpisovanje
- izbor podpisnika kateremu lahko določi namestnika, v primeru, da ima prijavljeni podpisnik ADMIN pravico. V nasprotnem primeru lahko vpiše namestnike la za procesne verige, kjer je uporabnik sam tudi podpisnik.
Slika 1: Administracija namestnikov
Vpis namestnika, datum veljave od - do že na samem gridu, se TAKOJ shrani na procesno verigo.
V primeru, da želi podpisnik vpisati namestnika za več procesnih verig kjer je določen kot podpisnik, pa je postopek naslednji:
- izbor procesne verige kje želi spremeniti, dodati namestnika (označi vse je možnost desnega menija)
- Vpis namestnika - možnost desnega menija - tu je omogočen vpis namestnikov za izbrane procesne verige. Izberemo tip dokumenta, kdo bo namestnik in datumska omejitev od - do. Datumsko omejitev lahko pustimo prazno.
Vpis izvedemo s potrditvijo gumba 'V redu'.
Slika 2: Vpis namestnika na več izbranih procesnih verig - možnost desnega menija