Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Navigate Up
Sign In

Navodila

:

VSI_Sporočila

MIT navodila za uporabo programa Orkester

Kako poslati sporočilo na MIT

 

Zavedamo se, da je uporaba kompleksnega programa, kot je Orkester, zahtevna. Za vas smo pripravili navodila, ki jih sproti dopolnjujemo in urejamo.
 
Za pomoč pri uporabi smo vam na voljo vsak delovni dan od 8.00 do 15.30 na telefonu 04/208-31-30. Oglasila se vam bo ena od članic HelpDeska: Nikolija Jovič ali Božena Kic, ki vam bosta z veseljem pomagali ali vas preusmerili na sodelavca iz skupine Podpora in svetovanja.
 
Svoje vprašanje lahko pošljete tudi preko elektronske pošte. Svetujemo, da svoja vprašanja vedno pošiljate na mail podpora@mit-ing.si, saj je to edini e-mail naslov, ki se zagotovo redno prebira.
 
 

Kako poslati vprašanje, da vam bomo lahko hitro in kvalitetno odgovorili?

 
Če se vprašanje nanaša  že na obstoječ program, sporočite izdajo, ki jo trenutno imate.
 
sporocilo.png 

Tekst  v zeleni vrstici nam pove paket (Storitveni nalogi), izdajo (896) in verzijo paketa (0023)

 
Da bomo hitreje in lažje ugotovili na katerem področju delate, nam sporočite paket v katerem pričakujete določeno funkcionalnost (npr. Fakturiranje, Zajem, Saldakonti ….). V kolikor funkcionalnost že obstaja, vi pa ugotovite, da rezultati niso v skladu z vašimi pričakovanju, sporočite tudi verzijo paketa (glej tudi rubriko Obravnava napak).
 
Nadalje, navedite v katerem meniju - pot do menija npr. Poročila\Rekapitulacije\Rekapitulacija po delavcih) delate.
 
In najpomembneje: navedite kaj želite pridobiti iz programa. Preprosta razlaga bo najboljša. V primeru, kot smo ga že omenili, navedite kje pričakujete drugačne rezultate (primerjava podatkov).
 
V veliko pomoč nam bo 'Print Screen', t.j. ekranski pregled. Le ta naj ne bo premajhen, da bomo lahko razbrali besedilo.
 
V najkrajšem možnem času vam bomo odgovorili na vprašanje. Ker pa se tudi v dobi informatike, kakšna pošta lahko izgubi, ne odlašajte z opominom. V roku 24 ur morate prejeti odziv s strani Mit-a, seveda ob predpostavki, da ste e-mail poslali na podpora@mit-ing.si .
 
 

Obravnava napak

 
Obravnava napak je v Mit-u visoko prioritetna. Odprave se praviloma lotimo takoj, najkasneje v roku 8 ur. Vrstni red reševanja napak je odvisen od teže napake. Zelo boste pomagali z opisom teže napake, ki je lahko večja in resno ovira delovanje paketov ali manjša.
 
Pri sporočanju napak v programu je izrednega pomena izdaja in verzija določenega paketa ter vsi že zgoraj opisani elementi sporočanja.
Pomembni so seveda vsi podatki, ki bi lahko pripomogli k hitrejši odpravi napake:
• ali napako lahko ponovite oz. je bil to enkratni dogodek,
• se napaka pojavlja samo na eni delovni postaji ali na več
• ali je napaka povzročila izpad programa ali gre za napačno delovanje. Tudi 'lepotne' napake so lahko napake.