Osnovna sredstva - Knjiženje
V programskem meniju Dogodki so vnosi dvostopenjski. To pomeni, da je zapis po shranitvi na statusu neknjiženo, kar nam omogoča popravek vseh podatkov, ki smo jih pri vnosu izbrali, vnesli. V primeru, da bi želeli popraviti inventarno številko ob vnosu novih nabav, pa moramo narediti izbris zapisa in potem ponovni vnos.
Ko smo vnesene podatke preverili in so pravilni izbiramo med možnostmi:
- Knjiženje (vseh zapisov poslovnega dogodka kot so začetna stanja, nove nabave, spremembe, izločitve, amortizacija);
- Knjiženje enega poslovnega dogodka (knjižili bomo le zapis na katerem je trenutno program).
V programskem modulu Temeljnice, amortizacija pa pri knjiženju izbiramo med:
- Knjiženje temeljnice za eno inventarno številko;
- Knjiženje temeljnice vseh inventarnih številk.
Omejitev se torej nanaša na inventarno številko.
Ob knjiženju poslovnih dogodkov program izvede kontrole kot so:
- obstoj inventarne številke v register osnovnih sredstev,
- pripravijo se podatki, ki so osnova za avtomatično pripravo temeljnice za glavno knjigo,
- prenos v glavno knjigo, vodenje projektov se odvisno od nastavitev lahko prenese že ob knjiženju lahko pa naknadno v meniju Ostalo.
- osvežitev vrednosti, stroškovna mesta, konta, status osnovnih sredstev... v okviru programskega modula Podatki za register.
Slika 1: Knjiženje enega zapisa osnovnega sredstva v modulih programskega menija Dogodki
Slika 2: Zavihek Nastavitve, ki je aktivno v primeru opcije takojšnjega prenosa ob knjiženju