Nabava: Nabavne reklamacije
Vnos reklamacije poteka v dveh delih.
Najprej se vnesejo podatki v glavo reklamacijskega zapisnika.
Vnosu osnovnih podatkov reklam. zapisnika sledi vnos pozicj - reklamiranih artiklov. Način vnosa je povsem enak kot pri vnosu glave reklam. zapisnika
Številčenje zapisnikov poteka samodejno. Tekočo oz. zadnjo številko zapisnika je moč popraviti v meniju "Ostalo" in podmeniju "Nastavitev števcev". Sprememba številke zapisnika ob vnosu ni mogoča.
Vnosna polja za glavo reklamacijskega zapisnika so:
Storno : storno reklamacije,storniran zapisnik se ne upošteva na izpisu o rešenih reklamacijah
Enota : organizacijska enota
Št.dokumenta : številka reklamacijskega zapisnik
Dat.veljave : datum izdaje reklamacije
Št.dobavnice : št. prejete dobavnice, ki je podlaga za reklamacijo
Naročilo : št. nabavnega naročila, ki je podlaga za reklamacijo
Prevzemnica : št.prevzemnice (ZST_ID), ki je podlaga za reklamacijo
Strm : šifra stroškovnega mesta
Klasifikator : šifra skupine (programa), v katero sodijo reklamirani artikli
Opis : opis skupine (programa)
Partner : šifra partnerja
Naziv : prvi naziv dobavitelja
Naziv2 : drugi naziv dobavitelja
Naslov : naslov dobavitelja
Pošta : poštna številka in kraj dobavitelja
Št.ekst.zapisnika : številka eksternega zapisnika - št. reklamacijskega zapisnika dobavitelja
Datum prijave : datum prijave reklamacije
Po vnosu teh podatkov se po vnosu spremenljivih besedil na desni strani odpre okno za vnos pozicij:
Artikel : šifra reklamiranega artikla
Vrsta reklam. : šifra reklamacije iz šifranta "Vrste reklamacij"
Opomba : prosto polje za vnos opombe
Reklam.kol. : reklamirana količina
Priznana kol. : priznana količina
Dat.rešitve : datum rešitve reklamacije
Rešitev reklam. : šifra vrste rešitve reklamacije iz šifranta "Vrste reklamacij"
Besedilo : prosto poljeza vnos večjega besedila za posamezni artikel
Dodatni meni "REKLAMACIJE"
------------------------------------------
1. Izpis reklamacijskega zapisnika ali tipka F5; prevzeto po reklamacijskem zapisniku.
2. Dodatne opombe ali tipka F11 - vnos prostega besedila na reklamacijski zapisnik.
3. Število reklam. zapisnikov po dnevu prijave - pregled skupnega št. zapisnikov za določeno obdobje
4. Pregled reklamacij po dnevu prijave - pregled števila zapisnikov , rešenih zapisnikov, razvrščenih po vrsti reklamacije za določeno obdobje. Pregled je možno tudi izpisati.
5. Iskanje in pregled reklamacij - omogoča iskanje in razvrstitev reklamacij po naslednjih kriterijih:
- po šifri dobavitelja #,
- po šifri artikla,
- po številu dni rešitve reklamacije,
- po klasifikatorju,
- po vrsti reklamacije,
- po vrsti rešitve reklamacije.
Vse posamezne preglede je možno tudi izpisati.
6. Obvestilo o (NE)rešenih reklamacijah - izpis obvestila o (NE)rešenih reklamacijah v določenem obdobju, s katerim lahko obvestite stranke o (NE)rešenih reklamacijah.
7. Poročilo o (NE)rešenih reklamacijah po vzrokih in skupinah - izpis (NE)rešenih reklamacij za določeno obdobje po vrsti reklamacije in po skupinah - (na izpisu število reklamiranih artiklov, število primerov), z možnostjo izpisa rekapitulacije po skupinah na koncu.
8. Izpis (NE)rešenih reklamacij po naročnikih - izpis seznama števila (NE)rešenih reklamacij po posameznih dobaviteljih za določeno obdobje.
9. Zbir artiklov za (NE)rešene reklamacije - izpis zbira artiklov za (NE)rešene reklamacije v določenem obdju.
10. Izdano po reklamacijskem zapisniku - omogoča izpis dobavljenih artiklov po reklamacijskem zapisniku glede na datum rešitve
11. Vnos rešitve reklamacije - omogoča hitro zaključevanje zapisnika - vnos vrste rešitve in datuma zaključka na vse pozicije zapisnika naenkrat.
12. Stornacija reklamacijskega zapisnika
- Šifrant "TIPI REKLAMACIJ" dopolnjen s tipom reklamacije , ki ločuje nabavne in prodajne reklamacije.
PRAVICE
1) ločen nabor polj za SKL ( skladiščnik), NAB ( kontrola kvalitete ali nabavna služba) s sistemom pravic ( podobno kot velja za artikle)