Administracija: Namestitveni program
Priprava okolja za nadgradnjo ali namestitev
Namestitveni program, ki ste ga prijeli s strani SAOP d.o.o. vam pripravi mape in datoteke, ki so potrebne za namestitev MIT-a.
Ob zagonu programa na ekran najprej dobimo pozdravno okno.
Naslednje okno, ki ga dobimo na ekran vsebuje licenčne pogoje in podrobna navodila o postopkih, ki jih je potrebno izvesti pred prvo namestitvijo MIT-a ali pa nadgradnjo obstoječe namestitve na novejšo verzijo.
Slika 1 - Okno z licenčnimi pogoji in priporočili za delo
V naslednjem koraku nastavimo ciljno mapo, kamor se bo namestil MIT. V primeru da gre za prvo namestitev pokažemo cilj kjer naj bo sistem nameščen, v primeru nadgradnje pa pokažemo mapo, kjer je sistem že nameščen.
Slika 2 - Določitev ciljne mape za namestitev ali nadgradnjo
Ko izbor potrdimo z gumbom Namesti, nam program pripravi/nadomesti sistemske datoteke, ki so potrebne za izvedbo nadgradnje ali namestitve.
Izvedba nadgradnje ali namestitve
V ciljni mapi, ki smo jo določili v prejšnjem koraku poiščemo mapo EXE in v njej program VSETUP.EXE.
Ko program zaženemo se nam v primeru, da gre za prvo namestitev sistema odpre okno, kjer vnesemo naziv firme in geslo, ki ga dobimo od SAOP-a. Če izvajamo nadgradnjo se to okno NE pojavi.
Slika 3 - Okno za vnos Firme in gesla - SAMO OB PRVI NAMESTITVI SISTEMA
V naslednjem koraku na ekran prikaze okno, kjer programu povemo na katero SQL bazo naj bo namestitev ali nadgradnja narejena.
Nadgradnjo se vedno dela z uporabnikom MIT_SA. Geslo prejmete od SAOP-a.
Vsi trije podatki so vidni ob proženju gumba Povezava. Podatkov sam uporabnik ob prijavi ne more spreminjati. Spreminja jih lahko samo skrbnik sistema s primernim geslom. Podatki so skupni za vse odjemalce, kjer se poganjajo aplikacije PIS. Aplikacija prebere parametre iz sistemskih nastavitev PIS. Nastavijo se samo enkrat na enem samem odjemalcu ob prvi namestitvi sistema PIS.
V odjemalcu naj bo vpisano SQL Server Native Client 10.0. Odjemalca je potrebno namestiti na vse uporabniške računalnike in na strežnik. Več o tem lahko preberete TUKAJ.
Slika 4 - Prijavno okno v sistem
Po uspešni prijave se izvede namestitev oziroma nadgradnja.
Po namestitvi
Ko se namestitev ali nadgradnja zaključi se na ekranu prikaže LOG datoteka, v kateri so zapisane morebitne napake ob nadgradnji in spremembe, ki so bile narejene v posameznih tabelah v SQL bazi. Priporočamo podroben pregled datoteke in odpravo javljenih napak. Če potrebujete pomoč se obrnite na HELPDESK.
Izvedite natančno kontrolo spremenjenih / dodanih / ukinjenih sistemskih spremenljivk preko menija Opcije/Kontrole/Spremembe sistemskih nastavitev. V primeru odstopanj nove nastavitve s predhodno se posvetujte z SAOP podporo.
Vstopite v vsak program in primerjajte njegovo verzijo in izdajo z navedenimi v spremni dokumentaciji "Spremni list za namestitev". V primeru odstopanja vpišite na listo prebrano verzijo iz programa in pri SAOP podpori preverite ali je njena namestitev načrtovana. Ob vstopu v program se lahko sproži izvajanje servisnih procedur, ki se morajo izvesti preden uporabniki pričnejo z nadaljnjo uporabo. V kolikor kakšna od teh procedur zahteva vpis podatkov, za katerega potrebujete pomoč, pokličite v SAOP podporo.
Preverite NOVOSTI, ki so bile dostavljene z nadgradnjo. Testirajte izpise, ki so najbolj kritični Dobavnice, Fakture, Naročila...
Preizkusite delovanje sistema, predvsem spremembe v delovanju programov, ki so razvidne iz spremne dokumentacije:
Opis novosti v izdaji, ki so bile narejene za vse naročnike
Opis novosti v izdaji, ki so bile narejene posebej za naročnika
Posebna opozorila v primeru večjih sprememb v delovanju programskih paketov.
Preverite, ali so bile KNJIŽNICE obnovljene glede na prejšnjo namestitev. V takem primeru namestite nove knjižnice na vse računalnike, kjer se uporabljajo programi v sklopu IS.
Brišite vse datoteke, ki ste jih začasno rabili pri namestitvi.